با ما در تماس باشید.
آدرس و شماره تماس
989369328864+
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه
مجموعه بایدها و نبایدها، سادهترین و عمیقترین تعریف استراتژی است. براین باوریم که وجود استراتژی در کسبوکار، مسیر کسبوکار را مشخص میکند. طراحی استراتژی نیازمند بررسی دقیق کسبوکار، رقبا، بازار، مخاطبان و… است و این مهم با وجود یک تیم مشاورهای میتواند سریعتر و عمیقتر انجام شود.
آژانس اپروچ مشاور شما در تدوین استراتژی کسبوکار، دیجیتال مارکتینگ و محتوا است.
استراتژی با استفاده از تکنولوژی روی بهبود کارایی کسبوکارها تمرکز میکند. استراتژی به شما کمک میکند که محصولات و خدمات فعلی را حفظ کنید و بیشتر روی آن کار کنید و یا تصمیم بگیرید که محصول یا خدمت جدیدی را منطبق بر نیازهای مشتری طراحی کنید. در یک کلام استراتژی به شما کمک میکند که بتوانید مزیتهای رقابتی خود نسبت به رقبا را شناسایی کنید و یا مزیت رقابتی جدیدی خلق کنید.
با استفاده از استراتژی شما میتوانید تغییرات بیرون از کسبوکار خود را رصد کنید و تصمیم بگیرید که درون کسبوکار خود باید چه تغییراتی ایجاد کنید تا بتوانیم همگام با تغییرات بیرونی، کسبوکار خود را بهبود ببخشید.
امروز با پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالیشدن بسیاری از فرایندها، نگاه استراتژی به تکنولوژی در حد موارد سختافزاری و نرمافزاری نیست. امروز کسبوکار نیاز به استراتژی دیجیتال دارند تا بتوانند کسبوکار خود را به سمت دیجیتالیشدن سوق دهند.
باید توجه داشته باشید که استراتژی دیجیتال موازی و هم راستا با استراتژی کسبوکار شما طراحی و تدوین میشود. در واقع شما تصمیم میگیرید که در فضای مجازی و دنیای دیجیتال چگونه کسبوکار خود را معرفی کنید.
اگرچه این مسئله در نگاه اول ساده به نظر میرسد اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که شما نیاز به یک استراتژیست دیجیتال یا یک تیم استراتژی دیجیتال دارید تا با دانش و تجربه خود بتوانند در کنار شما مسیر دیجیتال کسبوکارتان را ترسیم کنند.
توجه به اینکه تحول دیجیتال کسبوکارتان مستلزم یک استراتژی دیجیتال دقیق و حساب شده است به شما کمک میکند تا در دیجیتال شدن کسبوکارتان موفق باشید.
به عنوان یک مثال ساده، اگر شما تولیدکننده گوشت قرمز باشید به احتمال زیاد محصول شما با چند واسطه به دست مشتریان میرسد. در نگاه سنتی عمدهفروشی میتوان بهترین گزینه باشد اما توجه داشته باشید اگر تعداد دست به دست شدن محصول شما زیاد باشد احتمال دارد قیمت تمامشده محصول آنقدر بالا باشد که میزان خرید مشتری نهایی را کاهش دهد.
با یک حرکت ساده در دنیای دیجیتال و اعلام نرخ مصوب فروش عمده گوشت، میتوانید به مشتریان خود آگهی بخشی کنید که دلیل گرانی شما نیستید. در ادامه این مسیر میتوانید کانالهای فروش دیجیتال خود را فعال کنید و محصول رو بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مشتری نهایی برسانید.
در این مسیر با حذف واسطه توانستهاید محصول خود را با قیمت مناسب به دست مشتری برسانید و از طرف دیگر خودتان هم سود بیشتری کردهاید.
اگر قصد دارید برای فضای دیجیتال کسبوکار خود استراتژی مناسبی ترسیم کنید، ما در اپروچ کنار شما هستیم. از طریق بخش تماس با ما میتوانید با ما در ارتباط باشید.
آدرس و شماره تماس
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه