• خانه
  • خدمات
    • خدمات استراتژی دیجیتال
    • خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ
    • خدمات طراحی وب‌ سایت
    • خدمات طراحی UI و UX
    • خدمات SEO
  • نمونه کار
  • بلاگ
  • موقعیت شغلی
    • موشن دیزاینر
    • گرافیک دیزاینر
    • عکاس و تصویربردار
    • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
Menu
  • خانه
  • خدمات
    • خدمات استراتژی دیجیتال
    • خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ
    • خدمات طراحی وب‌ سایت
    • خدمات طراحی UI و UX
    • خدمات SEO
  • نمونه کار
  • بلاگ
  • موقعیت شغلی
    • موشن دیزاینر
    • گرافیک دیزاینر
    • عکاس و تصویربردار
    • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
Instagram
نوآوری
نوآوری و رشد کسب‌وکار
سه شنبه 23 فروردین‌ 1401
استراتژی
استراتژی، بایدها و نبایدهای هر کسب‌وکاری
سه شنبه 23 فروردین‌ 1401
منتشر شده توسط admin روشن سه شنبه 23 فروردین‌ 1401
دسته‌بندی‌ها
  • مقالات
تگ‌ها
  • دنیای دیجیتال
  • دیجیتال
  • دیجیتال مارکتینگ
  • عصر دیجیتال
  • عصر مجازی
دنیای دیجیتال، عصر دیجیتال

عصر دیجیتال، دنیای مجازی یا دنیای واقعی

پیوند دنیای مجازی با دنیای واقعی، دنیای دیجیتال را می‌سازد. امروز دنیا، دنیای دیجیتال است. در عصر دیجیتال، بخواهیم یا نخواهیم، فرآیندها به سمت دیجیتالی شدن در حرکت هستند.

دنیای دیجیتال با نگرش درست، دنیا را به سمت آرامش و راحتی سوق می‌دهد. اما اگر نگرش‌مان به دنیای دیجیتال درست نباشد، ممکن است مسیرهایی را برای دیجیتالی شدن کسب‌وکارمان انتخاب کنیم که احتمالا به بی‌راهه است.

آژانس اپروچ کنار شماست تا مسیر دیجیتالی شدن شما را تسهیل کند.

روزی که فیلم آواتار ساخته شد، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی دنیای واقعی به این سمت حرکت کند. اما سال گذشته بود که شرکت متا با ایده متاورس دنیای دیجیتال را موازی دنیای واقعی تعریف کرد.

اگرچه هنوز دنیا وارد فضای متاورسی نشده اما زمزمه‌هایی پیرامون دنیای دیجیتال متاورسی مطرح شده است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که افراد در آینده‌ای نزدیک از آواتارهای خود در متاورس استفاده می‌کنند و کارهای مختلف را در این فضا انجام می‌دهند. آن‌ها معتقدند درآمدزایی شکل جدیدی به خود می‌گیرد و دارایی‌های دیجیتال جایگزین دارایی‌های فیزیکی خواهند شد. 

اگرچه برخی از کارشناسان معتقدند که این روند ادامه‌دار نیست و ممکن است دنیای متاورسی در حد یک تفکر جذاب باقی بماند اما واقعیت اینجاست که نسل جدید علاقه بسیار زیادی به متاورس و دنیای دیجیتال موازی نشان داده‌اند.

اما نقش و وظیفه ما در این دوره چیست؟ حداقل تغییر برای کسب‌وکار این است که از حالت سنتی به سمت دیجیتالی‌شدن حرکت کنند. بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی محصول فیزیکی دارند و افراد برای زنده ماندن و زندگی کردن به همین محصولات فیزیکی نیاز دارند، اما می‌توان تبلیغات و فروش این محصولات را از حالت فیزیکی به سمت حالت دیجیتال تغییر داد. 

آژانس اپروچ بر این باور است که می‌توان رویکرد سنتی را به سمت رویکرد دیجیتال تغییر داد. تغییر از حرکت‌های کوچک شروع می‌شود، نیاز نیست خیلی بزرگ فکر کرد و به دنبال تغییرات بزرگ بود.

همین که یک سایت ساده و کاربردی برای کسب‌وکار خود طراحی کنید که مشتریان شما از هر جای جهان و در هر لحظه بتوانند محصولات و خدمات شما را ببینند و با نگرش و رویکرد شما آشنا شوند، یک تغییر است.

این تغییرات در ظاهر کوچک به نظر می‌رسند ولی در واقعیت این تغییرات می‌توانند کسب‌وکار شما را متحول کنند.

امروز بسیاری از مردم خواسته یا ناخواسته زمان زیادی از عمر خود را در فضای دیجیتال سپری می‌کنند. این فرصت به مدیران کسب‌وکارها و صاحبان مشاغل امکان می‌دهد تا بتوانند مشتریان بالقوه خود را در فضای دیجیتال شناسایی کرده و با اجرای کمپین‌ها و تبلیغات دیجیتال آن‌ها را نسبت به کسب‌وکار خود آگاه و علاقه‌مند کنند.

ما در آژانس اپروچ تلاش می‌کنیم تا با ایجاد بستری مناسب برای کسب‌وکارهای سنتی مسیر ورود آن‌ها به دنیای دیجیتال را هموار کنیم.

از طرف دیگر بر این باور هستیم که سرعت تغییرات دنیای دیجیتال بسیار بالاست و حتی کسب‌وکارهای که به این فضا قبل‌تر ورود کرده‌اند نیز، نیاز به بازنگری و بازطراحی فضای دیجیتال خود دارند.

با توجه به استقبال گسترده مردم ایران از فضای اینستاگرام، ما پیشنهادهای جذابی در این فضا برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها داریم.

همچین وب‌سایت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پایدارترین دارایی‌های دیجیتال، همیشه مد نظر آژانس اپروچ برای مشتریان خود بوده است.

اگر به دنبال طراحی یا بازطراحی صفحات شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت خود هستید، با کارشناسان اپروچ در ارتباط باشید. ما در اسرع وقت با شما در تماس خواهیم بود

Share
7
admin
admin

مطالب مرتبط

گوگل بارد

گوگل بارد

دوشنبه 1 اسفند‌ 1401

گوگل بارد چیست؟ بارد رقیب چت جی‌ پی تی


مطالعه بیشتر
openai

openai

سه شنبه 18 بهمن‌ 1401

ChatGPT OpenAI انقلابی در تجربه چت مبتنی بر هوش مصنوعی


مطالعه بیشتر
چت جی پی تی

ChatGPT

یکشنبه 16 بهمن‌ 1401

چت جی‌پی‌تی چیست؟ ChatGPT چه کاربردی دارد؟


مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید.

آژانس دیجیتال اپروچ

آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

ایمیل:

info@approachagency.ir

approachagency.ir@gmail.com

989369328864+

ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر

آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه

Linkedin Instagram

Copyright 1402 © All rights Reserved. Design by Approach Agency