با ما در تماس باشید.
آدرس و شماره تماس
989369328864+
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه
نوآوری در کنار یادگیری دو اصل مهم برای پیشرفت سازمان در دنیای دیجیتال است. سالهاست که نوآوری باعث پیشرفت کسبوکارها و جذب مشتریان جدید برای آنها شده است. اگر استراتژی دیجیتال همراه با نوآوری نباشد، فرآیند دیجیتالی شدن به درستی انجام نشده است.
ما در آژانس اپروچ به کسبوکارها کمک میکنیم تا با نوآوری در استراتژی دیجیتال خود، مسیر تازهای برای کسبوکارشان انتخاب کنند. مسیری که هم رضایت صاحبان کسبوکار و هم رضایت مشتریان آنها را به همراه داشته باشد.
عصر دیجیتال، عصری است که در آن زندگی میکنیم. با گذری کوتاه به دیگر عصرها که انسان در آنها زندگی کرده است میتوان دریافت که عصر دیجیتال تلفیقی است از دوران گذشته انسان، انسانها در عصر شکار زمان و مکان مشخصی برای شکار نداشتند. برخی از آنها صبحها بعضی دیگر شبها به شکار میرفتند. در عصر کشاورزی زمان و مکان کمی مهم شد اگرچه همچنان برخی از محصولات در نیمه اول سال و بعضی دیگر در نیمه دوم سال به دست میآمدند ولی زمان و مکان بیشتر از عصر شکار محدود شده بود. در عصر صنعت بسیاری از مردم در یک مکان مشخص و در یک زمان مشخص وارد شرکتهای صنعتی میشدند و در آنجا کار میکردند. اما امروز و در عصر دیجیتال، افراد دانشمحور شدهاند و میتوانند با استفاده از امکانات و زیرساخت دیجیتال در هر جای جهان و در هر زمان کار کنند. این مزیت به افراد کمک کرده تا بتوانند آزادانهتر تصمیم بگیرند.
در دوران صنعتی شدن کشورها، خلاقیت و نوآوری بسیاری از افراد از بین میرفت چرا که آنها مجبور بودند کاری تکراری را انجام دهند. چارلی چاپلین در یکی از فیلمهای خود به مشکلات صنعتیشدن کشورها اشاره میکند و در یک صحنه، نشان میدهد که به دلیل تکرار زیاد انجام یک کار، انسان تمام تفکر و خلاقیت خود را از دست داده و تبدیل به یک ماشین تمام عیار میشود. ماشینی که حتی کارهای شخصی خود را به سبک تکراری انجام میدهد.
با همهگیری ویروس کرونا، شرکتهای دانشبنیان توانستند با مدل دورکاری با سرعت بالاتری نسبت به دیگر شرکتها کارها را پیش ببرند. این مسئله کمک کرد که باور مردم نسبت به کار از راه دور تغییر کند.
کسبوکارهای سنتی هم این روزها به فکر تغییر مدل کسبوکار خود افتادهاند و سعی میکنند به سمت دیجیتالیشدن حرکت کنند.
بسیاری از پلتفرمها، امکان خرید انواع محصولات مصرفی مورد نیاز افراد را فراهم کردهاند. بسیاری از کسبوکارهای کوچک به سمت فروش محصولات خود در شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام روی آوردهاند. برخی دیگر از کسبوکارهای سنتی طراحی یک سایت مجزا برای معرفی محصولات و خدمات خود را انتخاب کردهاند و بسیاری از کسبوکارهای کوچک و بزرگ از انواع تبلیغات دیجیتال برای معرفی محصولات خود استفاده میکنند.
ما در آژانس اپروچ، در کنار شما هستیم، از مرحله مشاوره تا اجرا، اگر به دنبال تغییر در کسبوکار خود هستید و قصد راهاندازی یا بهبود سایت یا صفحه اینستاگرام خود را دارید با ما در ارتباط باشید
آدرس و شماره تماس
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه