با ما در تماس باشید.
آدرس و شماره تماس
989369328864+
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه
سالهاست که فضای سنتی جای خودش رو به کسبوکارهای آنلاین و دیجیتال داده و اینستاگرام همه چیز رو عوض کرده، امروز اینستاگرام بازار مستقیم و بدون واسطهای شده که روی معادلات اقتصادی کشورها تاثیرگذاره
اگه کسبوکارتون رو سمت شبکههای اجتماعی نیاوردید، اگه برای کسبوکارتون استراتژی دقیق سوشال مدیا تدوین نکردید، بد نیست با هم کمی در موردش گپ بزنیم.
ما برای کسبوکارها تدوین استراتژی انجام میدیم. استراتژی هم از نوع کسبوکار، هم از نوع دیجیتال مارکتینگ و هم از نوع محتوا، مهم اینه که درست دیده بشید، اینستاگرام و شبکههای اجتماعی دیگه، امروز ویترین کسبوکار شما هستند.
استراتژی رسانههای اجتماعی طرحی است دقیق که محتوای صفحات اجتماعی کسبوکار را مشخص میکند. اینکه شما چه زمانی، چه محتوایی را، برای چه مخاطبی، به چه شکلی منتشر میکند در سند استراتژی رسانههای اجتماعی مطرح میشود.
استراتژی سوشال مدیا فقط انتشار پست و بررسی لایکها و کامنتها نیست، برای اینکه صفحات سوشال مدیا کسبوکار بتواند ارزشی را برای مخاطبان ایجاد کند باید یک برنامه دقیق وجود داشته باشد تا بتوانید به اهدافی که مد نظرتان هست برسید.
استراتژی سوشال مدیا مثل دیگر استراتژیها باید خیلی قبل از اجرا طراحی شود. این برنامه ترکیبی از ایدهها، اهداف و مسیر رسیدن به هدفی است که کسبوکار قصد دارد به آن برسد.
اگر به یک مغازه کوچک فکر کنید، وقتی که شما مغازه را راهاندازی کردهاید، هدفتان فقط این نیست که هر روز صبح درب آن را باز کنید. به احتمال زیاد، پشت سر این مغازه، ایدهها، برنامهها و اهداف بسیار زیادی بوده که تصمیم نهایی شما این شده که یک مغازه راهاندازی کنید.
استراتژی رسانههای اجتماعی چیست و چگونه نتایج بازاریابی شما را افزایش میدهد؟
استراتژی یک عنصر کلیدی در بازاریابی رسانههای اجتماعی است. این امر مستلزم درک مخاطبان شما، آنچه که آنها به دنبال آن هستند، چگونه نیازهای آنها با اهداف شما هماهنگ است و در نهایت، چگونه می توانید آنها را با پیشنهادی جذب کنید که آنها را با کسب و کار خود همراه کند.
استراتژی یک عنصر کلیدی در بازاریابی رسانههای اجتماعی است. این امر مستلزم این است که شما درک خوبی از مخاطبان داشته باشید، آنچه که آنها دنبال میکنند چیست؟ چگونه نیازهای آنها با اهداف شما هماهنگ است؟ و در نهایت اینکه چگونه میتوانید به آنها پیشنهادی جذاب دهید و آنها را با خود همراه کنید.
برای انجام این کار چند سوال مهم وجود دارد که شما باید این سوالات را مطرح کنید.
1. مخاطب شما کیست؟
2. میخواهید برند شما چگونه شناخته شود؟
3. چه نوع محتوایی را به اشتراک خواهید گذاشت؟
4. قرار است که چه پلتفرمهای اجتماعی استفاده کنید؟
5. اهداف یا نتایجی که میخواهید به آن برسید چیست؟
نکته مهمی که از نتایج این سوالات باید فهمید این است که شما میتوانید چندین هدف برای سوشال مدیا داشته باشید. ممکن است به این نتیجه برسید که از کانالهای مختلف رسانههای اجتماعی تا چه حدی میتوانید استفاده کنید. چه میزان سرنخ میتوانید تولید کنید. چقدر میتوانید مخاطبان را جذب کنید و چه مسیری را برای موفقیت در شبکههای اجتماعی باید انتخاب کنید.
چرا امروزه هر کسبوکاری به یک استراتژی رسانه اجتماعی نیاز دارد؟
اکنون که متوجه شدیم استراتژی رسانههای اجتماعی چیست، ممکن است بپرسید “چرا به آن نیاز دارم؟”
زمانه تغییر کرده است، و همینطور روشهای تجارت امروز ما نیز تغییر کرده است. پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به شما این امکان را می دهند که از مرزها فراتر رفته و با میلیونها نفر در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. اگر صاحب کسبوکار کوچکی هستید که با بازاریابی رسانههای اجتماعی شروع به کار کردهاید، باید جایی باشید که مشتریان فعلی و بالقوه شما از قبل به دنبال شما هستند.
اینکه بسیاری از مخاطبان در پلتفرمهای دیجیتال حضور دارند و شما میتوانید خدمات و محصولات خود را به آنها معرفی کنید بسیار حائز اهمیت است. اگر به ده سال قبل برگردیم احتمال اینکه شما بتوانید در لحظه محصول و خدمات خود را به افراد مختلف نشان دهید و در مورد آن اطلاع رسانی کنید بسیار کم بود ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری شما به راحتی میتوانید کسبوکار خود را در معرض دید قرار دهید.
استراتژی سوشال مدیا به شما کمک میکند که بتوانید به بهترین روش ممکن شبکههای اجتماعی خود را فعال کنید تا با مخاطبان و مشتریان بیشتری در ارتباط باشید.
ما در آژانس دیجیتال اپروچ، آمادهایم تا در طراحی استراتژی سوشال مدیا برند به شما کمک کنیم. اگر نیاز به طراحی استراتژی شبکههای اجتماعی دارید با ما در تماس باشید.
آدرس و شماره تماس
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه