با ما در تماس باشید.
آدرس و شماره تماس
989369328864+
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه
امروز رقابت بر سر حضور در صفحه اول نتایج گوگل، رقابت داغی است. بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از کاربران دنیای دیجیتال نیازمندیهای خود را از طریق جستجو در وبسایت گوگل یا دیگر موتورهای جستجوگر تامین میکنند. بنابراین حضور در صفحه اول گوگل و نتایج بالای آن میتواند شانس شما را در کسب موفقیت بیشتر کند. ما در آژانس دیجیتال اپروچ به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با یک استراتژی محتوایی مناسب در صفحات اول نتایج گوگل قرار بگیرید. با ما همراه باشید.
عبارت سئو مخفف کلمات Search Engine Optimization است. در واقع سئو، مجموعه فعالیتهایی است که موتورهای جستجوگر وبسایت شما را بهتر بشناسند و شما را در لیست خود در بالاترین جای ممکن قرار دهند. این فعالیتها میتواند شامل بهینهسازی فنی و محتوایی باشد. در زمینه فنی باید تمامی صفحات وبسایت شما استانداردهای مورد نیاز موتورهای جستجوگر برای شناسایی را پشتیبانی کند. در مورد موضوع محتوایی هم وبسایت شما باید شامل محتوایی منحصر به فرد باشد که استانداردهای محتوایی مورد نیاز را تا حد امکان پشتیبانی کند.
اگرچه بسیاری از افراد فکر میکنند که سئو فقط روی متن اتفاق میافتد باید گفت که سئو انواع متنوعی دارد بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. سئو متنی، سئو تصویری، سئو صوتی و سئو ویدیویی انواع سئو محتوا هستند. زمانی که از سئو متنی صحبت میکنیم باید به یاد داشته باشیم که در سالهای اخیر موتورهای جستجوگر (به ویژه گوگل) اهمیت زیادی به منحصربهفرد بودن محتوا میدهند. گوگل برای شناسایی بهتر محتوای شما حجم بیش از 1000 کلمه را پیشنهاد میدهد. در واقع متنهای کوتاه از نظر ارزش زمانی که برای آنها گذاشته شده در دستهبندی ضعیف قرار میگیرند. متنهای بلند نیز باید اصولی را رعایت کنند. هر متن بلند باید شروع و پایان مشخص داشته باشد. محتوای متنی نباید دارای پاراگرافهای بلند و طویل باشد. قوانین و قواعد دیگری نیز برای محتوای متنی وجود دارد که رعایت آنها به شما کمک شایانی در بهبود وبسایت برای موتورهای جستجوگر میکند.
در زمینه تصویر گوگل با استفاده از چند پارامتر متنی مرتبط با تصویر مانند ALT تصاویر است که آنها را شناسایی میکنند. از این رو اضافه کردن توضیحات متنی به عکس میتواند به دیدهشدن بهتر تصاویر شما در سایت کمک کند. تصاویر اگرچه در ظاهر ارزش چندانی در سئو ندارند ولی صفحاتی که ترکیب متن و تصویر هستند در گوگل ارزش بیشتری دارند.
فایلهای ویدیویی هم یکی دیگر از مواردی هستند که میتوانند به شما در بهبود سایت برای موتورهای جستجوگر کمک کنند. فایلهای ویدیویی از ارزش بالایی در سئو برخوردار هستند و اگر در صفحات شما به جز متن و تصویر فایلهای ویدیویی هم وجود داشته باشند گوگل صفحه شما را به عنوان یک صفحه غنی شده در نظر میگیرد و احتمال اینکه صفحه شما در رقابت با صفحات رقبا جایگاه بهتری را کسب کند وجود دارد.
ما در آژانس اپروچ، پس از بررسی اولیه وبسایت شما، پیشنهاداتی از نوع فنی را در یک سند ارائه میکنیم. این تغییرات الزام اولیه بهینهسازی وبسایت شما برای موتورهای جستجوگر است. اگرچه تغییرات فنی چندان پیچیده نیستند اما اگر مشکلات فنی سئو وجود داشته باشند موتورهای جستجوگر نمیتوانند به راحتی وبسایت شما را ایندکس کنند. بعد از تغییرات فنی نوبت به تعریف یک استراتژی محتوایی است. استراتژی محتوایی توسط تیم استراتژی اپروچ و همکاری شما طراحی خواهد شد. نیازمندیهای کسبوکار در کنار نیازمندیهای مخاطبان کسبوکار شما اطلاعات اولیه مناسبی برای طراحی و تدوین استراتژی محتوایی است. برنامهریزی زمانبندی شده برای تولید و انتشار محتوا خروجی بخش استراتژی محتوایی سئو خواهد بود. در مرحله آخر اگر موضوع وبسایت شما به طور کامل تخصصی باشد با همکاری شما و کارکنان کسبوکارتان و اگر موضوع وبسایت شما عمومی باشد با کمک تیم محتوایی اپروچ محتوای متنی مورد نیاز (تصویر و ویدیو در صورت نیاز) تولید و روی وبسایت منتشر خواهد شد.
پس از انجام این مراحل باید صفحات در یک لیست (سایت مپ) به گوگل معرفی شوند. انتشار لینک مطالب در شبکههای اجتماعی و افزایش بازدید آنها از طریق پرومت کردن مرحله بعدی فرایند خدمات سئو آژانس دیجیتال اپروچ خواهد بود. اگر همه چیز خوب پیش برود ترفندهایی مانند رپورتاژ آگهی و ایجاد بکلینک در سایتهای معتبر نیز توسط ما برای وبسایت شما انجام خواهد شد.
برای اینکه گوگل به درستی بتواند صفحات داخلی سایت شما را شناسایی کند نیازمند یک راهنماست. سایتمپ یک فایل متنی است که لیست آدرس صفحات داخلی وبسایت شما را در خود جای داده است. گوگل با بررسی فایل سایتمپ میتواند صفحات داخلی شما را سریعتر از حالت عادی شناسایی کند. تنظیم یک سایتمپ دقیق و اصولی میتواند به سرعت بخشیدن ایندکس شدن صفحات داخلی شما در موتورهای جستجوگر کمک کند.
با توجه به اینکه هر روز رقبای جدیدی در بازار قد علم میکنند و با توجه به اینکه الگورتیمهای موتورهای جستجوگر براساس تغییرات تکنولوژی تغییر میکند، نمیتوان یک پروژه سئو تعریف کرد و پس از یک بازه کوتاه مدت همه چیز را تمام شده در نظر گرفت. رقبا تلاش میکنند جایگاه شما را از شما بگیرند و گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر سعی میکنند با تکنولوژیهای جدید تغییراتی در ساختار ایندکس کردن صفحات شما ایجاد کنند. بنابراین یک فرایند تکرار شونده میتواند بهینهسازی وبسایت شما را برای موتورهای جستجوگر تضمین کند. این مسئله بسیار مهم است که شما بتوانید در دورههای زمانی مشخص (به عنوان مثال هر فصل) یک بار روند سئو سایت را بررسی کنید و برنامهریزی جدیدی برای بهبود سایت خود انجام دهید. ما در کنار شما خواهیم بود تا به این مهم دست پیدا کنید.
سئو وب سایت به کسبوکارها کمک میکند تا بهتر دیده شوند، به فروشگاههای دیجیتال کمک میکند تا محصولاتشان را بهتر به مشتریان معرفی کنند و به افراد و اشخاص مشهور و معروف کمک میکند تا سایتشان در جستجوهای تخصصی که روی گوگل انجام میشود در صفحه اول و بین نتایج بالا قرار گیرد. مسئله سئو این روزها به یکی از دغدغههای اصلی صاحبان کسبوکار تبدیل شده است. اگر شما هم نیازمند بهبود سایت خود برای موتورهای جستجوگر هستید میتوانید از خدمات سئو آژانس دیجیتال اپروچ بهره ببرید. کافی است در بخش تماس با ما از یکی از روشهای ارتباطی با ما در تماس باشید. کارشناسان ما از صفر تا صد سئو سایت شما را انجام خواهند داد.
آدرس و شماره تماس
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه
2 Comments
تولید محتوا به صورت مقاله هم جزو سئو حساب میشه؟ و هزینه رو اگر امکان هست برای بنده ارسال کنید. ممنون
تولید محتوا گرافیکی و متنی به صورت مجزا میباشد. اگر شماره ارسال کردید مشاوران و متخصصان ما با شما تماس خواهند گرفت.