• خانه
  • خدمات
    • همه خدمات
    • روند انجام پروژه
    • خدمات استراتژی دیجیتال
    • خدمات تولید محتوا دیجیتال
    • خدمات طراحی وب‌ سایت
    • خدمات طراحی UI و UX
    • خدمات SEO
    • خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ
    • خدمات طراحی هویت بصری برند
  • نمونه کارها
  • بلاگ
    • همه مقالات
    • دیجیتال مارکتینگ
    • تکنیک ها
    • وب‌ سایت
    • سوشال مدیا
  • فرصت شغلی
    • موشن دیزاینر
    • گرافیک دیزاینر
    • عکاس و تصویربردار
    • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
Menu
  • خانه
  • خدمات
    • همه خدمات
    • روند انجام پروژه
    • خدمات استراتژی دیجیتال
    • خدمات تولید محتوا دیجیتال
    • خدمات طراحی وب‌ سایت
    • خدمات طراحی UI و UX
    • خدمات SEO
    • خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ
    • خدمات طراحی هویت بصری برند
  • نمونه کارها
  • بلاگ
    • همه مقالات
    • دیجیتال مارکتینگ
    • تکنیک ها
    • وب‌ سایت
    • سوشال مدیا
  • فرصت شغلی
    • موشن دیزاینر
    • گرافیک دیزاینر
    • عکاس و تصویربردار
    • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
Instagram
خدمات استراتژی دیجیتال
خدمات استراتژی دیجیتال آژانس دیجیتال اپروچ
پنجشنبه 10 فروردین‌ 1402
تولید محتوا دیجیتال
خدمات تخصصی تولید محتوا دیجیتال
دوشنبه 4 اردیبهشت‌ 1402
منتشر شده توسط admin روشن یکشنبه 27 فروردین‌ 1402
دسته‌بندی‌ها
  • خدمات
تگ‌ها
  • خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مشاوره، دیجیتال، مشاوره دیجیتال، آژانس، دیجیتال، اپروچ
خدمات تخصصی دیجیتال

خدمات تخصصی دیجیتال

زمان مطالعه: 5 دقیقه

خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ و مشاوره

بازاریابی دیجیتال در آژانس دیجیتال اپروچ

در دنیای امروز، بازاریابی دیجیتال به عنوان یکی از مهم‌ترین و پر رونق‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود. با استفاده از خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ، شما می‌توانید برای کسب و کار خود، بهترین راهکارها را پیشنهاد دهید و در جامعه‌ای پر رقابت، به عنوان برترین برند نمایان شوید.

خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ به روش‌های مختلفی برای بهبود روند تبلیغات در فضای دیجیتال می‌پردازد. در این راستا، چند حوزه از خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ شامل موارد زیر می‌شوند:

۱. تبلیغات پرداخت شده به ازای کلیک (PPC)

یکی از اصلی‌ترین روش‌های تبلیغات دیجیتال محسوب می‌شود که در آن، تبلیغ دهنده به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ خود، مبلغی را به پلتفرم تبلیغاتی پرداخت می‌کند. با این روش، تبلیغات به صورت نمایشی در نتایج جستجو، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های موبایل نمایش داده می‌شوند.

یک مثال از تبلیغات PPC در ایران می‌تواند تبلیغات گوگل باشد. برای مثال، فرض کنید یک شرکت در حوزه فروش لوازم آرایشی در ایران فعالیت می‌کند و قصد دارد تا با افزایش ترافیک وب‌سایت خود، فروش خود را افزایش دهد. این شرکت می‌تواند با استفاده از تبلیغات پرداخت شده در کلیک (PPC)، تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل به نمایش بگذارد. به عنوان مثال، هر بار که یک کاربر در ایران، جستجوی “لوازم آرایشی” را در گوگل انجام دهد، تبلیغات شرکت مذکور به عنوان یکی از نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود. در صورتی که کاربر بر روی تبلیغ کلیک کند و به وب‌سایت شرکت هدایت شود، تبلیغ دهنده برای هر کلیک بر روی تبلیغ خود، مبلغی به پلتفرم تبلیغاتی پرداخت می‌کند. با این کار، شرکت فروش لوازم آرایشی در ایران، ترافیک وب‌سایت خود را افزایش داده و در نتیجه، فروش خود را بهبود بخشیده است.

۲. هزینه‌ی هر نصب (Cost per Mile – CPM)

در واقع به معنای هزینه‌ی تبلیغاتی برای هر هزار نمایش تبلیغ است. در این روش، تبلیغ‌دهنده برای هر هزار نمایش تبلیغ خود به یک مبلغ خاص پرداخت می‌کند، بدون اینکه ببیند تبلیغ خود توسط کاربران کلیک شده یا نه. این روش معمولاً برای تبلیغاتی استفاده می‌شود که هدفشان توسعه‌ی برند است و در نتیجه، تعداد نمایش‌های تبلیغ برایشان مهم است.

برای مثال، یک برندی که می‌خواهد در بازار ایران تبلیغات کند، با استفاده از روش CPM می‌تواند تبلیغ خود را در صفحات وب‌سایت‌های مختلف نمایش داده و هر هزار نمایش تبلیغ خود را با یک مبلغ خاص پرداخت کند. به عنوان مثال، فرض کنید یک شرکت برای تبلیغات خود از روش CPM استفاده می‌کند و برای هر هزار نمایش تبلیغ خود، مبلغ ۱۰۰ تومان پرداخت می‌کند. در این صورت، اگر تبلیغ شرکت بر روی ۱۰۰۰۰۰ نمایش صفحات وب‌سایت‌ها نمایش داده شود، هزینه‌ی تبلیغاتی شرکت برابر با ۱۰۰۰۰۰ × ۱۰۰ تومان یا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

۳. راه اندازی تبلیغات به روش هزینه‌ی هر کلیک (CPC)

به این معنی است که کسب و کار، هزینه‌ای را که باید بابت تبلیغات پرداخت کند، بر اساس تعداد کلیک‌هایی که دریافت کرده است تعیین می‌کند. به عبارت دیگر، کسب‌و‌کار برای هر کلیک که بر روی تبلیغاتش کلیک شود، مبلغ مشخصی را به عنوان هزینه‌ی تبلیغ پرداخت می‌کند.

برای مثال، فرض کنید یک شرکت بیمه در ایران قصد دارد تبلیغات خود را در گوگل ادز یا دیگر سایت‌های تبلیغاتی ایرانی انجام دهد و برای هر کلیک به اندازه 500 تومان پرداخت کند. اگر در پایان ماه، این شرکت 1000 کلیک بر روی تبلیغات خود دریافت کرده باشد، هزینه‌ی کلی تبلیغات آن برابر خواهد بود با:

1000 کلیک × 500 تومان برای هر کلیک = 500،000 تومان

به این ترتیب، شرکت بیمه تنها برای کلیک‌هایی که بر روی تبلیغاتش انجام شده‌اند، پرداخت خواهد کرد و از این روش تبلیغاتی برای بهینه‌سازی هزینه‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کند.

۴. در روش هزینه به ازای هر نصب (CPI)

تبلیغ‌دهنده برای هر بار نصب شدن برنامه یا نرم‌افزار، هزینه پرداخت می‌کند. این روش بیشتر در تبلیغات موبایلی به کار می‌رود و در این حالت، کاربران از طریق تبلیغ در اپ‌ها، با ارائه عرضه‌کننده خدمات یا محصول، به تبلیغ رسیده و در صورت توجه و تمایل به دانلود، برنامه را نصب می‌کنند.

برای مثال، یک شرکت بازی‌های موبایلی می‌تواند با استفاده از این روش تبلیغاتی، برای تبلیغ بازی خود در اپ‌های مختلف پرداخت کند. در این صورت، تبلیغ‌هایی که در اپ‌های مرتبط با بازی قرار می‌گیرند، به کاربرانی نمایش داده می‌شوند که علاقه‌مند به بازی‌های موبایلی هستند. سپس، کاربرانی که توجه خود را به تبلیغ جلب کرده‌اند و با ارائه شرکت، به نصب بازی موبایلی پرداختند، هزینه‌ی تبلیغ به ازای هر نصب برنامه یا نرم‌افزار به شرکت پرداخت می‌شود.

۵. هزینه‌ی هر لید (CPL)

در این روش، هزینه تبلیغ به ازای هر لید (مخاطبی که اطلاعات تماس خود را با شما به اشتراک می‌گذارد) محاسبه می‌شود. این روش بیشتر در بازاریابی برای تبلیغات ایمیلی، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات وب سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور مثال، فرض کنید شرکت فرش می‌خواهد تبلیغات خود را برای جذب مشتریان جدید در شبکه‌های اجتماعی مختلف قرار دهد. با استفاده از روش CPL، شرکت فرش تبلیغ خود را به گونه‌ای طراحی می‌کند که باعث جلب توجه کاربران می‌شود و از آن‌ها خواسته می‌شود که برای دریافت اطلاعات بیشتر، فرمی را پر کنند. به این ترتیب، هر لیدی که با فرش به اشتراک گذاشته شود، هزینه مشخصی برای شرکت دارد.

مثال دیگری از استفاده از روش CPL، تبلیغات سایت های استخدامی می‌باشد. در این حالت، کسب و کارها برای دریافت لیدهای مرتبط با استخدام در شرکت خود، هزینه‌ای به عنوان پاداش به افرادی که از طریق سایت استخدامی لینک شرکت خود را دنبال کنند و اطلاعات خود را برای شرکت ارسال کنند، پرداخت می‌کنند.

۶. در روش هزینه به ازای هر سفارش (CPO)

تبلیغ دهنده فقط زمانی هزینه پرداخت می‌کند که کاربران برای خرید محصول یا سرویس از وب‌سایت، پیوند تبلیغ را دنبال کرده و سفارش را پرداخت کرده باشند. بنابراین، در این روش، تبلیغ دهنده تنها در صورت برقراری تراکنش و پرداخت هزینه، هزینه را پرداخت می‌کند.

برای مثال، فرض کنید که یک کسب و کار آنلاین، با هدف جذب مشتریان جدید و فروش بیشتر، از روش تبلیغات CPO استفاده می‌کند. این کسب و کار تبلیغ خود را بر روی وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلفی از جمله اینستاگرام، توییتر و فیسبوک به نمایش می‌گذارد. در صورتی که یک کاربر با کلیک بر روی تبلیغ و ورود به وب‌سایت، محصولی را خریداری کند و پرداخت آن را تأیید کند، تبلیغ دهنده در این مورد هزینه را پرداخت می‌کند. مثلا فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا می‌تواند از روش تبلیغات CPO برای فروش محصولات خود استفاده کند و فقط در صورتی که مشتریان برای خرید، از طریق پیوند تبلیغاتی دیجی‌کالا به فروشگاه دسترسی داشته باشند و خرید خود را تأیید کنند، هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کند.

۷. هزینه‌ی هر عمل یا CPA

به معنای هزینه به ازای هر عمل خاص مانند خرید، عضویت، دانلود یک فایل و غیره است. در این روش، تبلیغ دهنده فقط زمانی می‌پردازد که کاربر عمل مورد نظر را انجام دهد و همین باعث می‌شود که این روش در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی مانند PPC و CPM، هزینه بالاتری داشته باشد.

یک مثال از این روش در ایران می‌تواند مثلاً تبلیغات یک سایت فروش آنلاین باشد که برای هر خریدی که با کد تخفیف اختصاصی تبلیغ انجام شود، مبلغی به عنوان هزینه‌ی CPA به تبلیغ دهنده پرداخت می‌شود. به عنوان مثال، فروشگاه آنلاین X برای جذب مشتریان جدید، یک تبلیغ روی صفحه‌ی اصلی یکی از سایت‌های خبری معتبر انجام داده و برای هر خریدی که با کد تخفیف X10 انجام می‌شود، ۱۰٪ از مبلغ فروش به عنوان هزینه‌ی CPA به تبلیغ دهنده پرداخت می‌شود.

خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ شامل روش‌های مختلفی برای بهبود روند تبلیغات در فضای دیجیتال هستند. برخی از این روش‌ها شامل تبلیغات پرداخت شده در ازای کلیک (PPC)، هزینه‌ی هر نصب (CPM)، راه اندازی تبلیغات به روش هزینه‌ی هر کلیک (CPC)، هزینه به ازای هر نصب (CPI)، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. برای استفاده از این خدمات، می‌توانید با مشاوران آژانس دیجیتال مارکتینگ اپروچ تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید.

 

 

فرم ثبت سفارش

برای ثبت سفارش فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما در تماس خواهند بود.

    Share
    5
    admin
    admin

    مطالب مرتبط

    برند و طراحی

    برند و طراحی

    دوشنبه 10 اردیبهشت‌ 1403

    تاثیر طراحی در برندسازی و ارزشمندسازی برند


    مطالعه بیشتر
    هویت بصری برند

    هویت بصری برند

    دوشنبه 18 اردیبهشت‌ 1402

    طراحی هویت بصری برند


    مطالعه بیشتر
    تولید محتوا دیجیتال

    تولید محتوا دیجیتال

    دوشنبه 4 اردیبهشت‌ 1402

    خدمات تخصصی تولید محتوا دیجیتال


    مطالعه بیشتر

    4 Comments

    1. سلیمانی راد گفت:
      سه شنبه 19 اردیبهشت‌ 1402 در 2:44 ب.ظ

      سوال من این هست که برای کمپین مشاوره و اجرا نیاز دارم چجوری میتونم از شما کمک بگیرم. یک برند شخصی هستم در حوزه پوشاک.

      پاسخ
      • admin گفت:
        جمعه 22 اردیبهشت‌ 1402 در 10:26 ب.ظ

        سلام، شماره خودتون رو بفرستید یا با ما تماس بگیرید و یا فرم بالا رو پر کنید. مشاوران و متخصصان ما با شما تماس خواهند گرفت.

        پاسخ
    2. محمد امین توسلی گفت:
      سه شنبه 19 اردیبهشت‌ 1402 در 2:49 ب.ظ

      کسب و کاری در حوزه فین تک هستیم اگر امکانش هست وقت برای مشاوره میخواستم.

      پاسخ
      • admin گفت:
        جمعه 22 اردیبهشت‌ 1402 در 10:27 ب.ظ

        سلام، بله حتما برای وقت با شما تماس میگیریم.

        پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    با ما در تماس باشید.

    راه‌های ارتباطی ما

    ایمیل

    info@approachagency.ir

    approachagency.ir@gmail.com

    آدرس و شماره تماس

    989369328864+

    ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر

    آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه

    Linkedin Instagram

    Copyright 1404 © All rights Reserved. Design by Approach Agency