با ما در تماس باشید.
آدرس و شماره تماس
989369328864+
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه
از زمان پیدایش اینترنت تا کنون، وبسایت پای ثابت بوده است. شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای بسیاری آمده و رفتهاند. از فیس بوک و وایبر گرفته تا گوگل پلاس، اما وبسایتها از ابتدا تا امروز بودهاند. به عنوان یک استراتژی برنده کسبوکارها به جای سرمایهگذاری روی شبکههای اجتماعی تمرکز خود را روی طراحی وبسایت قرار میدهند. جایی که ماندگاری بیشتری در دنیای دیجیتال را برای آنها به همراه دارد. آژانس دیجیتال اپروچ خدمات طراحی سایت را به شما عزیزان ارائه میدهد.
یک سرویس طراحی وب، طراحی وب سایت سفارشی را به شما ارائه میدهد که برای کسبوکار یا سایت شخصی شما، مناسب است. کارشناسان ما با شما همکاری خواهند کرد تا طرحی را ایجاد کنند که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد، در عین حال این طرح به مشتریان شما یک تجربه کاربری یکپارچه را ارائه میدهد که آن ها را خوشحال میکند و آنها میتوانند به راحتی با شما در تماس باشند و نسبت به شما یا برند شما آگاه شوند.
استخدام یک طراح وب نیز یک گزینه عالی برای طراحی وبسایتهای جدید و همچنین وبسایتهای قدیمیتر است که نیاز به طراحی مجدد دارند. اما شاید بهترین گزینه آژانسهای دیجیتال و طراحی وب باشند. ما در اپروچ خدمات طراحی وبسایت را از صفر تا صد ارائه میدهیم. ما همه چیز از طرح رنگ گرفته تا ناوبری کاربر در بخشهای مختلف وبسایت شما را در نظر میگیریم تا چیزی از قلم نیفتد.
مثل هر کسبوکار دیگری، تخصص و تجربه در طراحی وبسایت میتواند دو عامل مهم برای دریافت خروجی بهتر باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ اپروچ با سابقه درخشان در این زمینه میتواند به عنوان مشاور در کنار شما باشد.
وبسایتها براساس شاخصهای مختلفی دستهبندی میشوند. در یک دستهبندی اولیه و ساده وبسایتها به سه دسته وبسایتهای شخصی، وبسایتهای شرکتی و وبسایتهای فروشگاهی تقسیمبندی میشوند. در ادامه بیشتر در مورد هر یک صحبت خواهیم کرد.
بسیاری از افراد دوست دارند که یک وبسایت شخصی داشته باشند. این موضوع زمانی
پررنگتر میشود که شما شخص معروف و مشهوری باشید. بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران، افراد سیاسی و… دارای وبسایت شخصی هستند. اگرچه نام این گونه وبسایتها شخصی است اما طراحی آن اصول مهمی دارد که باید توسط کارشناسان امر مورد بررسی و پیادهسازی قرار گیرد.
وبسایتهای شخصی به طور معمول شامل بیوگرافی افراد، تصاویر، پروژهها، جوایز و… خواهد بود. حال با توجه به اینکه هر فرد در چه زمینهای فعالیت میکند نوع طراحی همین وبسایتهای شخصی نیز میتواند متفاوت باشد.
وب سایت شخصی یک استاد دانشگاه را در نظر بگیرید، به احتمال زیاد بعد از معرفی خود و تحصیلاتی که داشته، علاقهمند است مقالات منتشر شده و کارهای پژوهشی انجام شده خود را به دیگران عرضه کند. بنابراین ساختار قانونمند وبسایت شخصی این فرد میتواند نشاندهنده نظم و قدرت او باشد. حال وبسایت شخصی یک نقاش را در نظر بگیرید، به احتمال زیاد مهمترین بخش گالری تصاویر است. جایی که مردم میتوانند با هنر او آشنا شوند و از دیدن کارهای هنری او لذت ببرند.
شرکتها و کسبوکارها در دنیای دیجیتال هم باید خودی نشان دهند. عدم حضور شرکتهای سنتی در فضای دیجیتال میتواند به نابودی آنها بینجامد. همه چیز به سمت دیجیتالی شدن در حال حرکت است و اگر از این دنیای جذاب غافل شویم ممکن است سیل دنیای دیجیتال ما را از بین ببرد.
وبسایتهای شرکتی با دارا بودن فضای مناسب برای معرفی شرکتها و کسبوکارها میتوانند محلی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات شرکت به مشتریان و مخاطبان باشند.
بخشهای مختلفی مانند معرفی و تاریخچه شرکت، نمونه کارها، معرفی بخشهای مختلف شرکت، معرفی محصولات و خدمات و همچنین راههای ارتباطی شرکت میتواند در وبسایتهای شرکتی قرار گیرد.
بسیاری از شرکتها برای ایجاد یک فضای چند زبانه به دنبال طراحی وبسایت هستند. برخی دیگر وبسایت را به عنوان یک کاتالوگ دیجیتال در نظر میگیرند و در تلاش هستند محصولات و خدمات خود را به صورت برخط به مخاطبان معرفی کنند.
البته در سالهای اخیر و با پیشرفت تکنولوژی برخی خدمات کسبوکارها مانند نامنویسیها، ثبت اسناد و… هم به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری از طریق وبسایتهای شرکتی قابل انجام است.
آخرین دستهبندی که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم وبسایتهای فروشگاهی هستند. تجارت الکترونیکی با بهبود زیرساختهای فنی و افزایش حضور مردم در دنیای دیجیتال رو به پیشرفت است. بسیاری از کسبوکارهای کوچک و متوسط سرمایهگذاری اصلی خود را به سمت فضای دیجیتال سوق دادهاند.
وبسایتهای فروشگاهی تمامی محصولات و خدمات یک کسبوکار را به معرض نمایش در میآورند. کسبوکارها میتوانند مشخصات محصولات و خدمات خود را به همراه عکس بر روی وبسایت فروشگاهی قرار دهند و مخاطبان و مشتریان نیز میتوانند به صورت آنلاین و دیجیتال ثبت سفارش خود را انجام دهند.
برخلاف فروش در شبکههای اجتماعی که در سالهای اخیر باب شده است، امکان رسیدن به محصولات از طریق دستهبندیها و فیلترهای متنوع موجب شده است تا وبسایتهای فروشگاهی جایگاه ویژهای را در بین ابزارهای دیجیتال برای فروش آنلاین داشته باشند.
از نظر امنیتی و ماندگاری نیز وبسایتهای فروشگاهی دارای امنیت و ماندگاری بالاتری نسبت به فضای شبکههای اجتماعی هستند. این موضوع دو طرفه است. فرض کنید یک مشتری قصد خرید محصولات شما از یک شبکه اجتماعی را داشته باشد با توجه به اینکه فروش محصولات از این طریق نیازمند پرداخت الکترونیکی است تنها راه ممکن استفاده از فرایند کارت به کارت بانکی است. این موضوع ممکن است اعتماد خریدار را کاهش دهد. در حالی که در وبسایتهای فروشگاهی از درگاههای پرداخت استفاده میشود که میتواند برای افراد جذابتر باشد چرا که آنها حس اعتماد بیشتری دارند.
این روزها طراحی وبسایت نیاز بسیاری از افراد است. چه تازه بخواهید وارد دنیای دیجیتال شوید و نشانی از خود در فضای دیجیتال ثبت کنید چه وبسایت قدیمی داشته باشید و بخواهید آن را باز طراحی کنید.
ما در آژانس دیجیتال اپروچ با سابقه بالا و تجربه خوب، منتظر شما هستیم تا بتوانیم با استفاده از کارشناسان خبره طراحی وبسایت، خدمتی درخور شما را ارائه کنیم. برای ثبت سفارش طراحی وبسایت میتوانید از طریق راههای ارتباطی در بخش تماس با ما وبسایت اپروچ با ما در تماس باشید. ما در اپروچ با کمک خودتان سایت مورد نظرتان را طراحی میکنیم.
آدرس و شماره تماس
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
آدرس: ایران، تهران، خیابان فرمانیه
8 Comments
خیلی ممنون بسیار وقت شناس هستید و به موقع کار ما رو تحویل دادید.
سلام و درود، نظر لطف شماست.
شما برنامه نویسی هم انجام میدید؟ پی اچ پی یا لاراول؟ حوزه تخصصی هست دنبال تیم حرفه ای هستم شما رو معرفی کردند.
بله لطفا جهت اطلاعات بیشتر فرم را پر کنید تا مشاوران و متخصصان ما با شما تماس بگیرن.
برای طراحی و برنامه نویسی یک وب سایت شرکتی مزاحمتون شدم لطفا با من تماس بگیرید سپاس از شما
لطفا شماره تماس را داخل فرم ارسال کنید.
طراحی وب سایت فروشگاهی لازم داریم شما رو معرفی کردن اگر ممکنه قیمت رو برام ایمیل کنید.
بله حتما